יום ראשון, 18 באוקטובר 2009

איך לקנות פרקט למינציה

איך לקנות פרקט למינציה

מאת יורם פרקט 050-9911998


איך לקנות פרקט למינציה - יורם פרקט 050-9911998

יורם פרקט מומחה פרקטים ותיק מסביר איך בדיוק לקנות פרקטים למינציה ? 

התמונה של ‏יורם פרקט - פרקטים‏.

איך לקנות פרקט למינציה לבית למשרד או לעסק. היכן ומה לבדוק ? כיצד להשוות בין הצעות מחיר לפרקטים? האם חשוב לבצע את ריצוף הפרקט אצל מתקין פרקטים מקצועי? מי מרכיב את הפרקטים וכיצד? מתי כדאי לקנות פרקטים ? ועוד.

1. רצוי שתמדדו בעצמכם את השטח הצפוי להתקנת הפרקט.

2. השוק מוצף וכל חנות שטיחים או רהיטים הכניסה גם פרקטים למלאי הסחורה שלה אך כדאי לפנות לבעל מקצוע שזה כל עיסוקו ומומחיותו.

3. בדקו והשוו מחירים בתבונה. אל תתפתו למבצעי פרקטים זולים מאד שמציינים רק את עלות הפרקט. יש לבדוק כמה העלות הכוללת (מחיר הפרקט אבל גם הוצאות הנלוות לכך כמו פנלים, ספים, ספוג, עבודה הובלה ואספקה).

4. כדאי לבדוק מי מתקין את הפרקט, מה הניסיון שלו, חברות רבות שולחות אליכם "חאפרים" בלתי מקצועיים בכדי להוזיל את עלות ההתקנה.

5. להשוות בין פרקטים מאותו סוג מאותו תוצרת ובעל אותה רמת שחיקה, שכן יש פערי מחירים אבל גם איכויות שונות לפרקטים.

6. עבודת ההתקנה גורמת להרבה זבל, ולכלוך רב, ניסור הפרקט, אבק וכד'. מתקינים רבים משאירים את הזבל במקום ואת השטח מלוכלך. לדרוש שהתקנה תכלול גם ניקיון.

7. לא תמיד בעל הפרסום הגדול יותר מוכר לכם את המוצר הטוב יותר. פרקט אינו רהיט טלוויזיה או מקרר והעבודה של ההתקנה בשטח היא חשובה מאד ויכולה לעשות את הבדל הן מבחינת המראה הסופי והן מבחינת אורח החיים שלו לעתיד.

8. האם רצוי לכם לרכוש פרקטים במקומות גדולים מאד, למרות שהם מפורסמים – אתם נאלצים לעיתים לעבור הרבה ידיים כשכל אחד בחברה אחראי כלפיכם לתחום אחר (סוכן המכירות, קופאי, הנהח"ש, המוביל, המתקין, מח' שירות לקוחות וכד'). יש היגיון רב לסגור עסקה במקום שבו תקבלו לווי צמוד של אותו אדם החל משלב בחירת הפרקט ועד לסיומה.

9. כדאי לדעת כי לחנויות רבות אין כלל מושג בהתקנת הפרקט אצלכם בשטח הם רק מוכרות את הסחורה ולוקחות קבלני משנה להתקין את הפרקט).

10. תכנון מראש אם אתם רוצים פרקט. כדאי לרצף בפרקט שלא בעונות הלחץ, בחודשי החורף כשהביקוש יורד, תוכלו לקבל מחירים ושירות טוב יותר.

יורם פרקט מכירה והתקנה

טל: 050-9911998

מותיקי ענף הפרקטים בישראל

אתר:   http://yoramparcet.webix.me/

נגר מוסמך מומחה לפרקטים מראשוני העוסקים בענף בישראל מאז שנת 1994
בעל רשימת פרויקטים מפורסמים והמלצות.

חנות פרקטים אזור תעשיה בת ים רח' אהוד קינמון 29 מול טיב טעם






*  כל הזכויות שמורות ליורם פרקט


אין תגובות: